Stall Jälsta

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Gamla bilder

Av Johansson - 18 februari 2011 11:21

Nu har jag kollat igenom nästan alla mappar med bilder på hästarn. Jag har gjort ett litet urval för att visa lite gamla bilder här på bloggen så småningom, men idag bjuder jag inte på någon bild utan filmklipp och kanske någon bild haha. 


Jag ska snart ut och rida och hästarna blev nervösa idag igen när dom kom ut i hagen. Dumma älgar! hoppas att snön försvinner snart så älgarna får mer mat och försvinner från gården. 



   Klippet är från 8 oktober 2009 och tanken var att få en lugn, jämn fin gallopp menn Brian tyckte det var roligt och stack iväg för mig :)


   Fin Micro pojken den 6 April 2007


/ Ebba


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johansson - 9 maj 2012 17:58

            Idag provade jag en sadel som jag inte provat på Brian förut. Det är en wintec 500 dressyr med storlek xvid bomjärn i. Dom första bilderna är tagna före ridning med en sadelgjord som är halvdant tilldragen och den sista bilden är...

Av Johansson - 29 april 2012 14:49

  Efter morgonhöt valde Micro och Brian att sola lite i värmen Vissa tröttare än andra... Kanske inte... "Jaha, var du här??" Sedan blev det en ridtur i värmen(!!!) Sedan fixade jag till en annan hage lite snabbt, så nu få...

Av Johansson - 29 april 2012 14:46


Här är Lovette som Ebba och jag har börjat rida lite nu på senaste tiden. Det är våran mosters familjs häst! Lovette är en nordsvensk på 9(?)år och är väldigt lite riden. Hon kommer förhoppningsvis hem till oss i slutet på juni och är här så länge so...

Av Johansson - 15 april 2012 20:06


   

Av Johansson - 8 april 2012 12:39


   ...har ebba och jag fått ett hörn som ska likna en sadelkammare i garaget! Mycket bättre än innan, nu är det ordning och reda :)   / Klara ...

Ovido - Quiz & Flashcards