Stall Jälsta

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Söndag

Av Johansson - 6 mars 2011 10:33

Dålig uppdatering här men hela lördagen var jag och Klara i Stockholm. Jag gick upp kl 7 för att fodra,ta ut hästarna och mocka så att allt var klart till vi kom hem på kvällen. Mamma var snäll och gav dom lunch hö :) 


Jag och Klara kom in till Stockholm strax efter 11 och då mötte ci upp syster Jenny. Vi sprang runt i en massa affärer och det enda jag hitta var en sjal på hm, men den tittade jag på redan i tisdags. Älskar den, tänk i den i vår! Den fjärde systern Anna kom  ner till stan efter jobbet vid 16 tiden. Hon åkte hem vid 18 tiden för vi andra tre skulle på bio, Ritualen!! Den var bra, eller en scen var ruggit bra. Det gick rysningar genom hela kroppen på mig. 


  

sjalen från hm 99 kr.


Vid 23 på kvällen kom vi äntligen hem och då fick hästarna komma in. Dom trodde nog att vi glömt bort dom. 


Idag blir det ingen ridning. Brian har tappat en sko och det är blank is på marken. Det får bli lite mys och pyssel i stallet i stället, vilket jag tror är ganska uppskattat också. 


/ Ebba


 
 
Matilda

Matilda

6 mars 2011 21:18

SV: a vsst är det så. Det är inte bra i längden!!

http://vickysutbildning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johansson - 9 maj 2012 17:58

            Idag provade jag en sadel som jag inte provat på Brian förut. Det är en wintec 500 dressyr med storlek xvid bomjärn i. Dom första bilderna är tagna före ridning med en sadelgjord som är halvdant tilldragen och den sista bilden är...

Av Johansson - 29 april 2012 14:49

  Efter morgonhöt valde Micro och Brian att sola lite i värmen Vissa tröttare än andra... Kanske inte... "Jaha, var du här??" Sedan blev det en ridtur i värmen(!!!) Sedan fixade jag till en annan hage lite snabbt, så nu få...

Av Johansson - 29 april 2012 14:46


Här är Lovette som Ebba och jag har börjat rida lite nu på senaste tiden. Det är våran mosters familjs häst! Lovette är en nordsvensk på 9(?)år och är väldigt lite riden. Hon kommer förhoppningsvis hem till oss i slutet på juni och är här så länge so...

Av Johansson - 15 april 2012 20:06


   

Av Johansson - 8 april 2012 12:39


   ...har ebba och jag fått ett hörn som ska likna en sadelkammare i garaget! Mycket bättre än innan, nu är det ordning och reda :)   / Klara ...

Ovido - Quiz & Flashcards