Stall Jälsta

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

I'm yours

Av Johansson - 17 mars 2011 23:03

Det blev inte så lång promenad, det blev mörkt ganska fort :)

När jag sedan skulle gå med micro till hagen, och ge han och Brian lite kvällshö så får det fnatt och springer iväg i hagen, och står sedan och kollar upp mot skogen. Jag blir lite skeptiskt och undrar vad det var för det såg inte allt för rädda ut mer nyfikna, jag tvekar lite att gå upp mot den mörka skogen (haha) för att se efter vad det var, men när jag sedan kommer upp på back-krönet ser jag tre älgar gå över vägen och över staketet in i hagen och raskar sedan raka vägen igenom hela hagen. Maffigt det där med älgar!

  


Micro nu på kvällskvisten! kass mobilkamera bild, men äsch...

The Script – I'm Yours


/ Klara

 
 
matilda

matilda

20 mars 2011 17:31

Söt bild!

Sv; Okej så änkelt xD

http://vickysutbildning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johansson - 9 maj 2012 17:58

            Idag provade jag en sadel som jag inte provat på Brian förut. Det är en wintec 500 dressyr med storlek xvid bomjärn i. Dom första bilderna är tagna före ridning med en sadelgjord som är halvdant tilldragen och den sista bilden är...

Av Johansson - 29 april 2012 14:49

  Efter morgonhöt valde Micro och Brian att sola lite i värmen Vissa tröttare än andra... Kanske inte... "Jaha, var du här??" Sedan blev det en ridtur i värmen(!!!) Sedan fixade jag till en annan hage lite snabbt, så nu få...

Av Johansson - 29 april 2012 14:46


Här är Lovette som Ebba och jag har börjat rida lite nu på senaste tiden. Det är våran mosters familjs häst! Lovette är en nordsvensk på 9(?)år och är väldigt lite riden. Hon kommer förhoppningsvis hem till oss i slutet på juni och är här så länge so...

Av Johansson - 15 april 2012 20:06


   

Av Johansson - 8 april 2012 12:39


   ...har ebba och jag fått ett hörn som ska likna en sadelkammare i garaget! Mycket bättre än innan, nu är det ordning och reda :)   / Klara ...

Ovido - Quiz & Flashcards