Stall Jälsta

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Fy skäms!

Av Johansson - 20 mars 2011 17:30

Fy skäms på mig! jag har haft en riktigt dålig uppdatering de senaste dagarna. Har gaft fullt upp med livet känns det som, men skönt att få skriva av sig lite. Brian är det bra med förutom att jag vill ha en sadel nu. Det blir mest barbacka ridning nu, han blir så störd av sadeln. Tjurar ihop sig ganska mycket och vill inte alls arbeta som jag vill. Men så fort jag rider barbacka blir han villig och arbetar på :) 


Jag dock varit på ett irreterande humör som har fått gått ut lite på Brian. Jag försöker verkligen skärpa mig och inte bli arg på honom, de är ju inte hans fel. Men ibland brister det, dumma mig. Vet inte om jag ska rida ikväll eller jag hoppar över det. Jag känner mig himla trött och jag har tre arbetsdagar kvar tills jag och Stina åker till london. Vi bokade om boendet, från hostel på Piccadilly Circus till 3 stjärnigt hotell i Paddington. Det kommer bli kalas bra.


Min allra bästa vän.


Sänder även en liten tanke till Malin som tog bort sin Scalis för några dagar sen, Må Han Vila I Frid!


/ Ebba 

 
 
Malin

Malin

20 mars 2011 19:58

tack ebba!

http://malinkungenandersson.blogg.se

Johansson

21 mars 2011 16:55

Du tänkte höra... du har inget regntäcke i strl 145 som du vill bli av med för en billig peng? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johansson - 9 maj 2012 17:58

            Idag provade jag en sadel som jag inte provat på Brian förut. Det är en wintec 500 dressyr med storlek xvid bomjärn i. Dom första bilderna är tagna före ridning med en sadelgjord som är halvdant tilldragen och den sista bilden är...

Av Johansson - 29 april 2012 14:49

  Efter morgonhöt valde Micro och Brian att sola lite i värmen Vissa tröttare än andra... Kanske inte... "Jaha, var du här??" Sedan blev det en ridtur i värmen(!!!) Sedan fixade jag till en annan hage lite snabbt, så nu få...

Av Johansson - 29 april 2012 14:46


Här är Lovette som Ebba och jag har börjat rida lite nu på senaste tiden. Det är våran mosters familjs häst! Lovette är en nordsvensk på 9(?)år och är väldigt lite riden. Hon kommer förhoppningsvis hem till oss i slutet på juni och är här så länge so...

Av Johansson - 15 april 2012 20:06


   

Av Johansson - 8 april 2012 12:39


   ...har ebba och jag fått ett hörn som ska likna en sadelkammare i garaget! Mycket bättre än innan, nu är det ordning och reda :)   / Klara ...

Ovido - Quiz & Flashcards