Stall Jälsta

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Lördag

Av Johansson - 2 april 2011 10:16

Är fortfarande förkyld men jag hoppas att det ger med sig snart eftersom jag och stina ska på ansiktsbehandling på lördag :)


Det var en jobbig dag på jobbet igår, trött och hängig i kroppen och mycket spring. Det blev ingen bra kombination. Men passet slutade bra i alla fall och när jag kom hem så la jag in alla bilder från mustasch konserten och london resan. Då kände jag genast mig bättre när jag tänkte tillbaka på det!


Hela mustasch konserten var en annan historia, haha vilket minne! Jag och Stina mopsade på att stå längst frma i alla fall och sagt och gjort gjorde vi det. Vilken konsert dom bjöd på sen! det blev en del intima shower och upptåg. Efter konserten bjöd dom på autografer och kort vid ett ställe där dom sålde prylar också. Vi köpte lite saker och efter en stund gick vi och tog en öl och undrade vad vi skulle göra härnäst. Stina bestämde sg för att köpa en tröja iaf och hon fick kontakt med Staffan, han som sålde sakerna, och trummisen Danne. Det böts nummer och kom frma till att bullit blev nästa stopp antagligen. Dom skulle höra sig om de blev något! 


Vi satte oss i baren och väntade och efter ett tag skicka han att det blev bullit nästa och frågade om vi skulle dit. Vi drack vår öl och raffe kom frma undrade om vi skulle dit. Vi kom till bullit och där blev det öl och massa prat. Sen fblev jag tvungen att åka hem eftersom jag skulle jobba dagen efter och Stina åkte med. Tråkigt,, men vi avslutade med flaggan i topp om man säger så! 


Ralf Gyllenhammar


Det har inte heller blivit någon ridning varken igår eller idag pga va min förkylning. Jag har verkligen inte orkat masa mig ut och igår hade jag även feber. Imorgon hoppas jag som sagt känna mig bättre så han får röra lite på sig!


   


Här nedan bjuder jag även på en bild ifrån london!

 


/ Ebba  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johansson - 9 maj 2012 17:58

            Idag provade jag en sadel som jag inte provat på Brian förut. Det är en wintec 500 dressyr med storlek xvid bomjärn i. Dom första bilderna är tagna före ridning med en sadelgjord som är halvdant tilldragen och den sista bilden är...

Av Johansson - 29 april 2012 14:49

  Efter morgonhöt valde Micro och Brian att sola lite i värmen Vissa tröttare än andra... Kanske inte... "Jaha, var du här??" Sedan blev det en ridtur i värmen(!!!) Sedan fixade jag till en annan hage lite snabbt, så nu få...

Av Johansson - 29 april 2012 14:46


Här är Lovette som Ebba och jag har börjat rida lite nu på senaste tiden. Det är våran mosters familjs häst! Lovette är en nordsvensk på 9(?)år och är väldigt lite riden. Hon kommer förhoppningsvis hem till oss i slutet på juni och är här så länge so...

Av Johansson - 15 april 2012 20:06


   

Av Johansson - 8 april 2012 12:39


   ...har ebba och jag fått ett hörn som ska likna en sadelkammare i garaget! Mycket bättre än innan, nu är det ordning och reda :)   / Klara ...

Ovido - Quiz & Flashcards